Bezorgen en status bestelling
Zodra je bestelling onderweg is, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging. In deze e-mail vind je een Track&Trace link waarmee je je bestelling kunt volgen.
Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over bezorging en de status van je bestelling. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice per mail sales@doubledry.nl of bel +31 (0) 40 248 6820
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten voor Nederland zijn € 5,95 en voor België en Duitsland € 6,95. Bij bestellingen boven de € 25,- is verzending in Nederland, België en Duitsland gratis.
Wat is de levertijd?
Op het moment dat wij je order hebben ontvangen gaan wij ons best doen jouw gekochte DoubleDry producten zo snel mogelijk te verzenden. Binnen Nederland hanteren wij een levertijd voor 12.00 uur besteld, de volgende werkdag in huis! Voor België en Duitsland is de levertijd voor 12.00 uur besteld binnen 2 werkdagen in huis.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Onze prioriteit gaat er naar uit om de zending zoals afgesproken de volgende dag te leveren via onze partner DPD. Het kan gebeuren dat we een andere vervoerder inschakelen, mocht dit noodzakelijk zijn om je pakketje op tijd te leveren.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben op moment van bezorgen?
De vervoerder laat een niet-thuis bericht achter. Wanneer het niet gelukt is het pakket bij u af te leveren gaat het pakket naar dichtstbijzijnde afhaalpunt, deze is zichtbaar in Track&Trace, het pakket blijft hier 7 dagen ter beschikking om af gehaald te worden. Hierna zal het pakket retour afzender gaan.
Hoe weet ik waar mijn bestelling is?
Zodra je bestelling onderweg is, krijg je automatisch een mailtje van ons. In deze e-mail vind je ook een Track&Trace link waarmee je je bestelling kunt volgen.